Loading...

Moja historia, pierwsza nowenna | Forum Nowenny Pompejańskiej

Katarzyna
Katarzyna Maj 10 '17, 13:57

To mój pierwszy wpis na forum, jeśli źle dobrałam temat lub miejsce gdzie umieszczam ten wpis, przepraszam.

Potrzebuję wsparcia. Jestem studentką studiów inżynierskich - drugi rok. Moim wielkim marzeniem od dziecka były studia medyczne. Byłam w liceum w klasie biologiczno-chemicznej, jednak matury nie zdałam na tyle wysoko by się dostać na medycynę, ale też trzeba powiedzieć, ze po maturze nie miałam w planie składać na takie studia dokumentów, ponieważ rodzina, tj.wujkowie i kuzynki bardzo mnie do tego zniechęcały, mówiły praktycznie wprost, ze się do niczego nie nadaję, ze nic mi się nie uda, że nic nie osiagnę. Trzeba powiedzieć, ze ja i mój brat zawsze bylismy tak traktowani w stosunku do nich. Zawsze czulismy się gorsi. No i ja im uwierzyłam (słuchałam tego jak beznadziejnym człowiekiem jestem, codziennie plakałam i juz powoli miałam stany depresyjne, bo wszystko mi się wydawało do niczego)