Loading...

Nowenna pompejanska = nowy chłopak | Forum Nowenny Pompejańskiej

Nadzieja
Nadzieja Gru 1, 00:09

Hej. Kazda nowenna rozbija mi związek i wplątuję mnie w nowy. To juz 5 NP i 6 chłopak. Co jest nie tak? 

Jugi
Jugi Gru 1, 09:21
A w przeciagu jakiego czasu odmowilas te 5 nowenn? Moze to sytuacje po prostu zbiegly sie w czasie i nie maja ze soba nic wspolnego
Nadzieja
Nadzieja Gru 1, 12:32

1 rok 

Jugi
Jugi Gru 1, 12:36
To wychodzi na to ze co prawie 2 miesiace mialas kolejnego.. Hmm a moze Maryja nie chve abys w tak szybkim czasie wchodzila w kolejne zwiazki a najpierw poznala dobrze tego chlopaka? No nie wiem dziwna i niespotykana sytuacja. Moze to nie ma nic wspolnego z niwenna a z tym ze wiazesz sie z kims z kim po prostu nie warto i samo z siebie sie to rozpada? Przeanalizuj jak to sie zaczynalo jak trwalo i jak konczylo..
Nadzieja
Nadzieja Gru 1, 12:40

Zaczęło się od tego, że miałam opętanego chłopaka z któym byłam 2,5roku i wtedy 1 raz zaczęłam odmawiać nowenne. 3 dnia mnie zostawił. Po koniec nowenny poznałam kolejnego "wielka miłość" ale kolejna nowenna kolejne rozstanie i też 3 dnia. I tak w kółko. Nie samo z siebie, pojawia się zawsze jakaś inna dziewczyna.I tak to trwa do dziś. 

Jugi
Jugi Gru 1, 12:45
No to zly dziala bo nie chce abys sie modlila ale spokojnie z czasem to minie i jego ataki beda tracily na sile bo Maryja jest silniejsza i gniecie mu glowe! :)
Nadzieja
Nadzieja Gru 1, 12:50

I niby mi dlatego podsyła chłopaków? Tylko wszystko wychodzi na to Boża drogą. Np terażniejszego chłopaka poznałam przy 5 NP. Oczywiście poznałam go ostatniego (9) dnia odmawiania również 3 innych nowenn w tym samym czasie: - nowenne św. Walentego, nowenne do św.Rity, nowenne do Najświętszego Serca Pana Jezusa. Akurat 9 dnia wypadła Niedziela więc poszłam na spowiedź. I tego dnia poznałam obecnego chłopaka. A żeby było śmieszniej miesiąc przed jego poznaniem wzięłam sobie za patrona jego imiennika. Przypadek? Nie sądzę. Zawsze przed tym mi towarzyszą sny. 

Waleczna
Waleczna Gru 1, 16:51

Nie wiem na ile to co się u Ciebie dzieje ma związek z nowenną... To, że kogoś poznajesz rzeczywiście może być owocem nowenny, ale decyzja o związku należy do Ciebie. Być może podejmowałaś je za szybko, nie miałaś okazji dobrze poznać chłopaków i dlatego te znajomości tak krótko trwały. Miejmy nadzieję, że obecny chłopak jest już tym właściwym. Tego Ci życzę ;)

Nadzieja
Nadzieja Gru 1, 16:53

Oj szczerze wątpię w to. Kolejna nowenna i tak to zniszczy. To jest męczące. 

Waleczna
Waleczna Gru 1, 18:34
Maryja chce dla Ciebie jak najlepiej, jeśli coś się niszczy to nie przez nowennę, a może właśnie dzięki niej. Może w ten sposób jesteś chroniona przed możliwym cierpieniem ze strony tych chłopaków. A jeśli te zniszczenia powoduje zły to koniec koncow i tak będzie dobrze :)
Nadzieja
Nadzieja Gru 2, 06:05

To dlaczego w ogóle do czegoś takiego dopuszcza? 

Jugi
Jugi Gru 2, 11:31

Bog i Maryja nie sprawia ze wszystkie niepowodzenia, problemy i zlo przestanie nas spotykac.. jest ono w jakims stopniu potrzebne do naszego ksztaltowania, ale za to pomoga nam przez to wszystko przejsc lzej