Loading...

potrzebuję pomocy | Forum Nowenny Pompejańskiej

wiesia
wiesia Lip 5 '14, 20:48
potrzebuję wsparcia w walce z depresją Wiesia 
Monika
Monika Lip 5 '14, 21:55
Witaj.

Jezeli masz depresje to warto poszukac specjalstycznej pomocy gdzies w Twojej okolicy. Tu na forum mozemy wspomoc Cie modlitwa i dobrym slowem. Tylko tyle mozemy na odleglosc a Tobie jest potrzebna konkretna pomoc, ktorej przez internet raczej nie dostaniesz. 

Moze sa tu osoby, ktore zmagaly lub zmagaja sie z tym problemem i beda mogly sluzyc swoim doswiadczeniem?

wiesia
wiesia Lip 7 '14, 21:00
Leczę się u psychiatry i psychologa,jestem pod stałą kontrolą lekarza odkąd jestem na tym forum lepiej śpię .
Monika
Monika Lip 7 '14, 21:53
Ciesze sie ze pobyt tutaj dobrze wplywa na Ciebie :) 

Moze napiszesz cos o sobie? Modlisz sie Nowenna?

Natalia
Natalia Lip 7 '14, 22:48
Wiesiu bardzo fajnie, ze jestes z nami;-) Bedzie tylko lepiej zobaczysz! Pozdrawiam!♡
wiesia
wiesia Lip 8 '14, 20:40
Modlę się pierwszy raz nowenną pompejańską dziś 51 dzień  
Monika
Monika Lip 8 '14, 23:06
No to pieknie! Odmawiasz 3 czy 4 czesci Rozanca?
wiesia
wiesia Lip 11 '14, 13:12
Do 30 dnia 4 części Różańca a potem 3 części dziś ostatni dzień mojej pierwszej modlitwy pompejańskiej .
Kaja
Kaja Lut 9 '16, 12:03
To może i ja poproszę was o modlitwę,abyśmy z mężem wyszli z poważnych kłopotów finansowych i aby mąż mógł w końcu wrócić do domu.Czasami myślę że Bóg o nas zapomniał,jestem osobą schorowaną,ale pragnę być jeszcze szczęśliwa,ale dopóki mąż nie wróci do domu ja tego nie widzę.
Dorota
Dorota Lut 9 '16, 18:58

Otulam modlitwą , Kaju +

Zajrzyj też  tutaj http://zywyrozaniec.pl/blogs/1051

Bóg nigdy o nas  nie zapomina, to z nami jest zwykle coś nie tak, z naszą wiarą i ufnością, modlitwą...

Edytowany przez Dorota Lut 9 '16, 18:58
lena
lena Lut 10 '16, 17:20