Loading...

Prośba o modlitwę | Forum Nowenny Pompejańskiej

Aleksandra
Aleksandra Gru 29 '16, 17:04

Szczęść Boże wszystkim,

Zacznę od tego,że mieszkam bardzo daleko od domu i studiuję medycynę.Jest mi bardzo ciężko od miesiąca się uczyć i czuję się nieobecna.Działa to jak błędne koło tylko pogłębia moje zniechęcenie i  niepokój.Byłam u lekarzy i usłyszałam,że to depresja ale po spożywaniu tabletek czułam się okropnie  i zaprzestałam je brać,ponieważ paraliżowały moje myślenie i usypiały,okropnie bolała mnie głowa.Rok temu zaczęłam te studia i wiem,że dzięki pomocy Najświętszej Maryi Panny zdałam z wyróżnieniem pierwszy rok.Teraz też w tym roku akademickim odmówiłam nowennę w intencji tego by się wyrwać z tego miasta,bo nikt nie docenia nas tutaj studiujących ze względu że ośrodek akademicki jest nowy.Chciałabym się rozwijać i być dobrym lekarzem,uczestniczć  w konferencjach naukowych dlatego moim marzeniem jest przenies się do więszego miasta.W tym roku mi się to nie udało bo zgubiono moje dokumenty i otrzymałam decyzję pozytywną prawie w listopadzie.Mam szczere chcęci ale coś mnie blokuje w nauce,nie mogę się skupić,potrzebuje takiego wsparcia więc tutj jestem,pzyjaciół nie mam ale bardzo bardzo mocno chcę zostać lekarzem,bo pragnę móc pomagać ludziom wyzdrowieć.Nie wyobrażam sobie siebie w innym zawodzie.Od wczoraj zaczęłam czwartą nowennę,chce skończyć te studia i móc się rozwijać.Ostanio wszyscy mi sugerują ze skoro sobie nie radzę to żebym je rzuciła,a to nie chodzi o to,że sobie nie radzę tylko zawsze mogłam z radością się uczyć,ja od dziecińśtwa uwielbiałam się uczyć,to moje hobby poszerzanie wiedzy,sprawia mi to ogromną  przyjemność.Proszę was wspierajcie mnie w tym,abym zdała ten ciężki rok i nie musiała rezygnować z tych studiów,by odzyskać wiarę w siebie i spokój ducha. Te studia to moja pasja,która przestała mnie jakoś od miesiąca cieszyć jak niegdyś.Proszę was o wsparcie.Wierzę,że uda mi się z Waszą pomocą i rodziny pokonać wszystkie przeciwności los