Loading...

Forum o trudnym motywie ''cierpienie'' | Forum Nowenny Pompejańskiej

Marcin
Marcin Lip 21 '17, 21:35

Szczęść Boże,

Mam na imię Marcin.

Z wykształcenia jestem terapeutą zajęciowym, kończę także kierunek Nauka o Rodzinie - madiacja w rodzinie.

Planuję założyć forum poświęcone cierpieniu.

Będą tam takie wątki jak analiza męki Chrystusa, księgi Hioba, Tobiasz, listu apostolskiego salviflci doloris, listy św, Pawła, żywoty  świętych, dzienniczek św Faustyny.

Wszystko po to by usensownić cierpienie, wzmocnić poczucie wartości cierpiących, solidaryzować się z nimi.

Co sądzicie kochani o moim pomyśle?

Dorota
Dorota Lip 21 '17, 22:53

Ola, to konkretna jednak kobieta :)

Myślę Marcinie , że to dobry pomysł, tylko niezbyt dobrze rozumiem , o jakie forum Ci chodzi, czy to ma być coś , co tworzysz samodzielnie nie tutaj na portalu  , ale w innym miejscu i chcesz tutaj tylko naszej opinii , czy też ma być to temat na forum tego portalu ?

Dorota
Dorota Lip 21 '17, 23:29

Przynajmniej nie owijasz w bawełnę :)

Marcin
Marcin Lip 22 '17, 06:58

Dorota :) Napisałem tutaj poradzić się czy taki pomysł ma sens. :) Może zrobię to w formie bloga, a później założę własne forum...

 

Kasia
Kasia Lip 22 '17, 10:08

Rób, rób ;) Chętnie poczytam.

Marcin
Marcin Lip 24 '17, 21:06

Dziękuje Kasia! ;) 

Na początku zajmę się listem apostolski św. Jana Pawła II salviflci doloris. Poświęcony jest on chrześcijańskiemu sensowi ludzkiego cierpienia.

Marcin
Marcin Lip 27 '17, 21:03

Mój pierwszy tekst:  opierałem się na liście pasterskim Jana Pawła II. .